אודות

סטודנטים למשפטים, עורכי דין, ואנשי אקדמיה, מעתה לא תדרשו עוד לשבת שעות על קובץ כללי האזכור האחיד כדי להבין כיצד לכתוב הערת שוליים – כל שתצטרכו לעשות זה להיכנס לאתר www.EasyCite.co.il וליצור את הערת השוליים שלכם תוך פחות מדקה!

סטודנטים: לא עוד בדיקות חוזרות ונשנות של כל עבודה כדי לוודא שהערות השוליים מדויקות; לעולם לא יוּרד לכם עוד ציון על עבודה כיוון שהערות השוליים לא היו כתובות נכון; חוויית הסמינריון פתאום תראה לכם כלא כל כך נוראה; ולגבי אלו מכם שנמנים על מערכת כתב העת של בית הספר, אנו באמת צריכים להרחיב בנוגע ליתרון של זה לגביכם?

מתמחים ועורכי דין: מעתה הגשת כתבי טענות תהפוך למטלה פחות סיזיפית ומתישה; שימוש באתר זה יביא ליעול זמנכם בצורה פנטסטית – פחות עבודה טכנית ואפורה, יותר עבודה מהותית ומעניינת; לא עוד פערים תהומיים בין איכות כתבי הטענות שמוגשים לבימ"ש ע"י משרדים גדולים לעומת אלו המוגשים ע"י משרדים קטנים - מעתה גם אלוּ וגם אלוּ יוכלו לנסח כתב טענות שיכיל אזכורים משפטיים מדויקים לפי כל הכללים המקובלים.

אנשי אקדמיה: בין אם אתם עובדים על הדוקטורט שלכם, בין אם אתם כבר מרצים או פרופסורים – שימוש באתר זה יביא לשיפור מופלא בעבודת המחקר שלכם; ככל שתתעסקו פחות בעניינים טכניים כך יהיה לכם יותר זמן להקדיש מחשבה לסוגיות מהותיות וחדשניות; ואגב, כשעוזרי ההוראה שלכם יהיו אסירי תודה עקב ההפחתה בכמות המטלות ה"שחורות", זה בסדר, לא יהיה צורך בתודות מיוחדות ותוכלו לשמור את הקרדיט לעצמכם.
אה כמעט שכחנו, כל הטוב הזה הוא בחינם לחלוטין...

מה חדש?

ברוכים הבאים ל-Easy Cite – האתר שכל מטרתו היא להקל עליכם את החיים... טוב נו, ואולי גם להפוך אתכם למקצועיים יותר בתחום האזכור המשפטי

ניתן למצוא הסבר על אודות המידע הדרוש בכל שדה, על ידי מעבר העכבר על סימן השאלה המופיע משמאל

הצטרפו לדיוור שלנו

השארו מעודכנים כל הזמן, הוסיפו את כתובת הדוא"ל שלכם לקבל עדכונים על שינויים בכללי האזכור האחיד ועל חדשות מעניינות בתחום עולם המשפט והאקדמיה

אנא הכנס כתובת דוא"ל תקנית

חומרי עזר

כאן תמצאו חומר שיסייע לכם לכתוב את הערת השוליים המושלמת: רשימת קיצורים של סוגי הליכים בביהמ"ש, רשימה של כל ערכאות ביהמ"ש, קיצורי סדרות שבהן פורסמו פס"ד ועוד.