תנאי שימוש

אמנם אתר EasyCite פונה בעיקר לקהילייה המשפטית, אולם תנאי השימוש שלנו הם קצרים ותמציתיים.

אתר EasyCite אינו נושא באחריות לאמינות ונכונות כללי האזכור האחיד שהופקו באמצעותו. כללי האזכור המופקים באמצעות האתר מתבססים על קובץ כללי האזכור האחיד העדכני ביותר (עותק שלו ניתן למצוא בעמוד "חומרי העזר" באתר).

האתר לא מתיימר לתת מענה לכל סוגי כללי האזכור האחיד הקיימים. מטרת האתר היא לתת מענה לכללי האזכור האחיד הנפוצים ביותר.

צוות EasyCite נכון לקבל כל הערה או הארה ממשתמשי האתר. אנו חותרים להגיע למצב אידיאלי שבו האתר יפעל בצורה חלקה, פשוטה ויפיק את הערות השוליים המדויקות ביותר בזמן הקצר ביותר. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או יש לכם רעיו לשיפור – אנו יותר מנשמח לשמוע. ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות לשונית "צור קשר" המופיעה בתחתית האתר.

השימוש באתר הינו ללא כל עלות – אין צורך ברישום פרטים אישיים או בתשלום כלשהו.

כל שנותר לכם לעשות זה להפיץ את הבשורה ולספר לחבריכם על האתר החדש והמדהים שהולך להקל על חיי כולכם.

 

אתר EasyCite שומר לעצמו את הזכות לגבות בעתיד תשלום על השירות הניתן באתר או על חלקים ממנו.

מה חדש?

סטודנטים לפסיכולוגיה – לא שכחנו אתכם! בקרוב באתר, כללי האזכור האחיד גם לפי שיטת ה-APA וה-ASA. לעת עתה, לחצו כאן כדי למצוא קבצים המרכזים את כללי ה-ASA וה-APA.

ברוכים הבאים ל-Easy Cite – האתר שכל מטרתו היא להקל עליכם את החיים... טוב נו, ואולי גם להפוך אתכם למקצועיים יותר בתחום האזכור המשפטי

הצטרפו לדיוור שלנו

השארו מעודכנים כל הזמן, הוסיפו את כתובת הדוא"ל שלכם לקבל עדכונים על שינויים בכללי האזכור האחיד ועל חדשות מעניינות בתחום עולם המשפט והאקדמיה

אנא הכנס כתובת דוא"ל תקנית

חומרי עזר

כאן תמצאו חומר שיסייע לכם לכתוב את הערת השוליים המושלמת: רשימת קיצורים של סוגי הליכים בביהמ"ש, רשימה של כל ערכאות ביהמ"ש, קיצורי סדרות שבהן פורסמו פס"ד ועוד.